HU | EN

Beszédfelismerés

Projekt célja: beszéd-felismerési, illetve elemzési funkcióra épülő intelligens ügyfélkezelő rendszer megvalósítása call-centerek számára.

Célunk egy olyan kulcsszó-, illetve kifejezés felismerő funkcióval rendelkező rendszer kialakítása, amellyel a call-centerek nyomógombos menü nélkül automatizálhatják a telefonáló megfelelő ügyfélszolgálati munkatárshoz való irányítását. Kutató- fejlesztői munkánk célja egy olyan rendszer kifejlesztése, ami nem pusztán egy hangvezérelt információs telefonközpont, hanem egy automatizált módon szabálygenerálásra képes, komplex ügyfélszolgálati feladatokat is ellátó (pl. szerződéskötés, díjcsomag módosítás) termék. A beszédfelismerésben és szövegbányászatban rejlő lehetőségeket kiaknázó rendszer nemzetközi szinten is egyedülálló tulajdonságokkal bír majd és moduláris felépítésének köszönhetően testre szabható lesz a különböző méretű cégek igényeinek megfelelően.

Megvalósítás

A projekt a tervezett ütemezésnek megfelelően halad, befejezése 2011 nyarára várható. A termék alapját képező saját rendszerünk elkészült és büszkék vagyunk rá, hogy a projekt keretében egy olyan nagyméretű hangadatbázist sikerült létrehoznunk, ami kiváló alapot nyújt majd a projekt további szakaszában sorra kerülő, nagy pontosságú modellek létrehozásához.


Baross_Gabor_program